អំពីការចុះ ឈ្មោះស៊ីមកាត | សែលកាត

តើខ្ញុំធ្វើដូចម្តេចដើម្បីពិនិត្យថាស៊ីមកាតរបស់ខ្ញុំចុះឈ្មោះរួចហើយឬនៅ ?

ចុច #5656 # រួចចុចបញ្ជូន ។

តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេចប្រសិនបើឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំ មិនត្រឹមត្រូវឬស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំមិនទាន់ចុះឈ្មោះ?

ត្រូវចុះឈ្មោះស៊ីមជាមួយអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណរបស់អ្នកឱ្យបានត្រឹមត្រូវ តាម Cellcard App ការិយាល័យ ឬភ្នាក់ងារលក់សែលកាតដែលនៅជិតអ្នក។

  • មុខងារបញ្ចូលប្រវត្តិរូបស៊ីម:
    ចូលទៅកាន់ Cellcard App > ចុចលើ “លេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នក” > មើលប្រវត្តិរូប > ផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានស៊ីមកាត > រួចធ្វើតាមការណែនាំ
  • មុខងារ Chatbot:
    • ចូលទៅកាន់ Cellcard App > ចុចលើ “Chat” > ជ្រើសរើស “Chat with an agent” > បញ្ចូលប្រវត្តិរូបស៊ីម ដោយផ្ញើរូបភាពអត្តសញ្ញាណប័ណ្ណទាំងសងខាង និងលេខទូរស័ព្ទរបស់អ្នកមកកាន់ភ្នាក់ងារ
    • ដោនឡូត Cellcard App: https://onelink.to/cellcard_app

តើឯកសារអ្វីខ្លះដែលត្រូវការដើម្បីចុះឈ្មោះ ស៊ីមកាត?

អ្នក អាចនាំមកនូវ ការមួយ ឯកសារដូចខាងក្រោម ដូចខាងក្រោម:

  • អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណពលរដ្ឋកម្ពុជាដែលមានសុពលភាព ឫ
  • ប័ណ្ណសំគាល់ខ្លួន របស់បុគ្គលិក រដ្ឋាភិបាល ដែលមានសុពលភាព និងមានអាសយដ្ឋាន របស់អ្នក ឫ
  • ប័ណ្ណសំគាល់ខ្លួន របស់ប៉ូលីសជាតិ ឬកងយោធពលខេមរភូមិន្ទដែលមានសុពលភាព និងមានអាសយដ្ឋានរបស់អ្នក ឫ
  • ប័ណ្ណសំគាល់ខ្លួន របស់ព្រះសង្ឃ ឫ
  • លិខិតឆ្លងដែនដែលមានសុពលភាព ឫ
  • សៀវភៅគ្រួសារ ដែលមានសុពលភាព ឫ
  • ប័ណ្ណបើកបរ ដែលមានសុពលភាព

តើខ្ញុំអាច ពិនិត្យមើល ឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំ បានរឺទេ បើខ្ញុំជាអតិថិជនបង់ប្រាក់ប្រចាំខែ?

អតិថិជនបង់ប្រាក់ជាមុន និងអតិថិជនបង់ប្រាក់ប្រចាំខែទាំងអស់អាចពិនិត្យមើល ឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ពួកគាត់តាមរយៈ #5656# រួចចុចបញ្ជូន

តើខ្ញុំ ត្រូវការបង់ប្រាក់ សម្រាប់ការពិនិត្យមើល ឈ្មោះស៊ីមកាត របស់ខ្ញុំដែររឺទេ?

មិនត្រូវបានគិតថ្លៃទេ។

star មុខងារថ្មី!

មានអ្វីចង់សួរមែនទេ? កាន់តែងាយស្រួល! ឥឡូវនេះលោកអ្នកអាចឆែកមើលសំណួរចម្លើយដែលបានសួរជាញឹកញាប់ថ្មីៗនៅទីនេះ!