ឧបករណ៍ | សែលកាត

ឧបករណ៍ដែលយើងមាន

Apple Pencil Pro

តម្លៃរំលស់: $8.52

|

តម្លៃពេញ: $169.00

  • • ធានា១ឆ្នាំពេញ

Samsung Galaxy Tab S9 Ultra (SIM & Wi-Fi) 256GB

តម្លៃរំលស់: $72.07

|

តម្លៃពេញ: $1429.00

  • • ធានា១ឆ្នាំពេញ
  • • ស៊ីមកាតលេខពិសេស (តម្លៃ $330)
  • • គូប៉ុងបន្ថែម 3ខែលើកញ្ចប់អ៊ីនធឺណិតសែលកាតហូម

Samsung Galaxy Tab A9+ (SIM & Wi-Fi) 128GB

តម្លៃរំលស់: $19.11

|

តម្លៃពេញ: $379.00

  • • ធានា១ឆ្នាំពេញ
  • • ស៊ីមកាតលេខពិសេស (តម្លៃ $80)
  • • គូប៉ុងបន្ថែម 2ខែលើកញ្ចប់អ៊ីនធឺណិតសែលកាតហូម

Samsung Galaxy A55-5G 128GB

តម្លៃរំលស់: $22.64

|

តម្លៃពេញ: $399.00

  • • ធានា១ឆ្នាំពេញ
  • • ស៊ីមកាតលេខពិសេស (តម្លៃ $80)
  • • ដុំសាក 25W, ស្រោមទូរស័ព្ទ

Samsung Galaxy A35-5G 128GB

តម្លៃរំលស់: $19.11

|

តម្លៃពេញ: $349.00

  • • ធានា១ឆ្នាំពេញ
  • • ស៊ីមកាតលេខពិសេស (តម្លៃ $80)
  • • ដុំសាក 25W, ស្រោមទូរស័ព្ទ និងស្រ្គីនការពារអេក្រង់

Samsung Galaxy A15 128GB

តម្លៃរំលស់: $11.04

|

តម្លៃពេញ: $199.00

  • • ធានា១ឆ្នាំពេញ
  • • ស៊ីមកាតលេខពិសេស (តម្លៃ $25)
  • • ដុំសាក 25W, ស្រោមទូរស័ព្ទ និងស្រ្គីនការពារអេក្រង់
1 3 4 5 6

ហេតុអ្វីត្រូវទិញពីសែលកាត?

https://www.cellcard.com.kh/c/uploads/2024/11/Why-Buy-Device-100.png

ផលិតផលសុទ្ធមានការធានា

https://www.cellcard.com.kh/c/uploads/2024/11/Why-Buy-Device-Gift.png

អត្ថប្រយោជន៍បន្ថែមពិសេសៗ​

https://www.cellcard.com.kh/c/uploads/2024/11/Why-Buy-Device-Installment.png

ជម្រើសនៃការផ្តល់ជូនច្រើនប្រភេទ

ស្វែងរកបាននៅ

តើ រំលស់ឌីជីថល គឺជាអ្វី?

រំលស់ឌីជីថល គឺជាប្រភេទឥណ្ឌទានបង់រំលស់ម៉្យាងដែលអនុញ្ញាតអោយអតិិថិជនធ្វើការទូទាត់វិក័យបត្រ ឬទិញទំនិញដោយមិនចាំបាច់បង់ប្រាក់មុន រួចអាចបង់ជាដំណាក់កាលតាមក្រោយ (អាស្រ័យលើរយៈពេលកម្ចី) ជាមួយនឹងអត្រាការប្រាក់ទាប តម្លៃសេវាទាប ទំហំកម្ចីធំជាង និងរយៈពេលកម្ចីវែងជាង វីង ឌីជីថលឡូន។

តើអតិថិជនណាខ្លះអាចស្នើសុំវីងឌីជីថលឡូនបាន?

អតិថិជនទាំងអស់អោយតែមានអាយុចាប់ពី 18 – 65 ឆ្នាំ

តើខ្ញុំអាចស្នើ រំលស់ឌីជីថលបានតាមរបៀបណា?

អ្នកអាចស្នើ រំលស់ឌីជីថល បានតាមរយៈ អេប ធនាគារវីង ដោយធ្វើការទូទាត់តាមវិធីដូចខាងក្រោម៖

  • ទូទាត់វិក័យបត្រតាមរយៈ អេបធនាគារវីង (លើកលែងការទូទាត់ហិរញ្ញវត្ថុ) ដោយគ្មានសមតុល្យគ្រប់គ្រាន់ក្នុងគណនី
  • ទិញកាតទូរស័ព្ទតាមរយៈ អេបធនាគារវីង ដោយគ្មានសមតុល្យគ្រប់គ្រាន់ក្នុងគណនី
  • ទិញទំនិញ ឬម្ហូបអាហារក្នុង អេបវីងម៉ល ដោយជ្រើសរើសការទូទាត់តាមរយៈអេបធនាគារវីង ដោយគ្មានសមតុល្យគ្រប់គ្រាន់ក្នុងគណនី
  • ទិញទំនិញនៅហាងផ្ទាល់ដោយធ្វើការទូទាត់តាមរយៈអេបធនាគារវីង ស្កេនទៅលើ វីង KHQR ហើយសមតុល្យមិនគ្រប់គ្រាន់ក្នុងគណនី

ខ្ញុំមិនចេះស្នើកម្ចីដោយខ្លួនឯងទេ តើខ្ញុំអាចអោយភ្នាក់ងារវីងជួយស្នើអោយខ្ញុំបានទេ

អ្នកមិនអាចអោយភ្នាក់ងារវីង ស្នើរំលស់ឌីជីថល ជូនអ្នកបានទេ

តើរយៈពេលកម្ចីបានប៉ុន្មានខែ?

រយៈពេលកម្ចីអាចស្នើបានចាប់ពី ៣ ខែរហូតដល់ ២៤ ខែ អាស្រ័យលើគណនីអតិថិជនម្នាក់ៗ

តើអត្រាការប្រាក់ប៉ុន្មាន?

អត្រាការប្រាក់ទាបចាប់ពី ១២%

តើទំហំកម្ចីច្រើនបំផុតប៉ុន្មាន?

ទំហំកម្ចីខ្ពស់បំផុតអាស្រ័យលើគណនីអតិថិជនផ្សេងៗគ្នា

តើការស្នើ រំលស់ឌីជីថល តម្រូវឲ្យមានទ្រព្យធានា ឬអ្នកធានាដែរឬទេ?

មិនតម្រូវទេ

តើរយៈពេលយូរប៉ុន្មានទើបទទួលបានការអនុម័ត រំលស់ឌីជីថល?

អ្នកនឹងទទួលបានការអនុម័ត រំលស់ឌីជីថល ភ្លាមៗ ដោយមិនចាំបាច់រង់ចាំ។ កម្ចីនឹងធ្វើការផ្ដល់ជូនក្នុងគណនីរបស់អ្នក​ ហើយធ្វើការទូទាត់ដោយស្វ័យប្រវត្តទៅកាន់គណនីអ្នកលក់ ឬដៃគូទូទាត់វិក័យបត្រភ្លាមៗ

តើខ្ញុំអាចស្នើ រំលស់ឌីជីថល អោយបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅក្នុងគណនីរបស់ខ្ញុំបានដែរឬទេ?

អ្នកមិនអាចស្នើ រំលស់ឌីជីថល អោយបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នកបានទេ តែអ្នកអាចស្នើ វីង ឌីជីថលឡូនវិញ ប្រសិនបើអ្នកត្រូវការទឹកប្រាក់ចូលគណនីផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នក

តើមានការគិតថ្លៃសេវាផ្សេងៗសម្រាប់ការស្នើ រំលស់ឌីជីថល ដែរឬទេ?

ថ្លៃសេវាអាចមានចាប់ពី 0% – 3% អាស្រ័យលើគណនីអតិថិជនផ្សេងៗគ្នា

តើខ្ញុំអាចបង់ផ្ដាច់ រំលស់ឌីជីថល តាមរបៀបណា?

អ្នកអាចបង់ផ្ដាច់ រំលស់ឌីជីថល តាមរយៈអេបធនាគារវីង ដោយចុចលើប៊ូតុង “កម្ចី” រួចចុចលើកម្ចីដែលអ្នកកំពុងប្រើប្រាស់ រួចចុចប៊ូតុង “ការទូទាត់សងផ្ដាច់”

តើការបង់យឺតយ៉ាងអាចមានផលប៉ះពាល់ដល់ប្រវត្តន៍ឥណ្ឌទានរបស់ខ្ញុំនៅ CBC ដែរឬទេ?

ការបង់យឺតយ៉ាវនឹងត្រូវបានបង្ហាញនៅក្នុងកំណត់ត្រា​ CBC

តើមានការពិន័យសម្រាប់ការបង់យឺតយ៉ាវដែរឬទេ?

លោកអ្នកត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឲ្យបង់សងត្រឡប់ទាន់ពេលវេលាដើម្បីទទួលបាននូវប្រវត្តិឥណ្ឌទានល្អ។ លោកអ្នកនឹងត្រូវបង់ការប្រាក់បន្ថែមសំរាប់ការបង់យឺតយ៉ាវក្នុងអត្រា 2.25% ក្នុងមួយខែដោយគិតលើទឹកប្រាក់ (ប្រាក់ដើម្បី និងការប្រាក់) ដែលបានយឺតយ៉ាវ។

តើធនាគាវីងនឹងធ្វើការត្រួតពិនិត្យរបាយការណ៍ឥណទានរបស់អតិថិជនតាមរយៈ CBC ដែរឬទេ សម្រាប់ការដាក់ស្នើ រំលស់ឌីជីថល?

ដើម្បីអនុលោមទៅតាមបទបញ្ញត្តិ, វីងនឹងធ្វើការត្រួតពិនិត្យរបាយការណ៍ឥណទានរបស់អតិថិជនតាមរយៈ CBC សម្រាប់ការដាក់ស្នើ រំលស់ឌីជីថល។ អតិថិជន ត្រូវអនុញ្ញាតឲ្យមានការត្រួតពិនិត្យ មុនពេលដាក់ស្នើ រំលស់ឌីជីថល។

ប្រសិនបើខ្ញុំមានចម្ងល់បន្ថែមពាក់ព័ន្ធជាមួយ រំលស់ឌីជីថល តើខ្ញុំអាចទំនាក់ទំនងខាងណាបាន?

អ្នកអាចទំនាក់ទំនងមកសេវាអតិថិជនវីងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ

  • ០២៣ ៩៩៩៩ ៨៩
  • ០១២ ៩៩៩ ៤៨៩
  • ឬ អ្នកអាចទៅកាន់សាខាធនាគាវីងដែលនៅជិតអ្នកបំផុត

តើខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលតារាងសងប្រាក់ រំលស់ឌីជីថល ដោយរបៀបណា?

លោកអ្នកអាចចុចលើមុខងារ “កម្ចី” នៅក្នុង Wing Bank App រួចចុចលើលេខកម្ចីណាមួយ ដែលលោកអ្នកចង់ពិនិត្យមើលតារាងសងប្រាក់កម្ចី ជាការស្រេច។

តើខ្ញុំនឹងដឹងថាសំណើកម្ចីរបស់ខ្ញុំត្រូវបានអនុម័តដោយរបៀបណា? តើធ្វើដូចម្តេចទើបខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពសំណើកម្ចីរបស់ខ្ញុំបាន?

លោកអ្នក នឹងទទួលបានការជូនដំណឹងតាមរយៈ Wing Bank App និងសារ (SMS) នៅពេលដែលកម្ចីត្រូវបានអនុម័ត។ លោកអ្នកក៏អាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពសំណើកម្ចី ឬកម្ចីដោយចុចលើមុខងារ “កម្ចី” នៅក្នុង Wing Bank App រួចពិនិត្យមើលសំណើកម្ចី ឬកម្ចីរបស់លោកអ្នក។

តើមានតម្រូវឯកសារអ្វីខ្លះដើម្បីស្នើសុំកម្ចី?

មិនមានឯកសារតម្រូវឡើយ

star មុខងារថ្មី!

មានអ្វីចង់សួរមែនទេ? កាន់តែងាយស្រួល! ឥឡូវនេះលោកអ្នកអាចឆែកមើលសំណួរចម្លើយដែលបានសួរជាញឹកញាប់ថ្មីៗនៅទីនេះ!