លក្ខខណ្ឌផ្សេងៗ
បង់ប្រាក់ជាមុន
- ការប្រើប្រាស់ដូចជាការហៅទូរស័ព្ទ អ៊ីនធើណិត ផ្ញើសារជាអក្សរនិងការប្រើផ្សេងទៀតនឹងត្រូវគិតលុយពីគណនីបង់ប្រាក់ ជាមុនរបស់អ្នក នូវលុយបន្ថែម និងសមតុល្យគណនីគោលទៅតាមលំដាប់លំដោយ។
- ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពអំពីថ្លៃសេវានិងការCharge លុយនាពេលបច្ចុប្បន្ន និងការផ្សព្វផ្សាយ ការប្លុកនឹងចេញផ្សាយនៅក្នុងគេហទំព័ររបស់សែលកាត (www.cellcard.com.kh) និងអត្រាជំនួសដទៃទៀតទាំងអស់នៅក្នុងការជាវនិងកិច្ចព្រមព្រៀងដែលបានសរសេរជា លាយលក្ខណ៍អក្សរជាមុន។
- អ្នកកាន់គណនីបង់ប្រាក់ជាមុនអាចពិនិត្យមើលសមតុល្យគណនីនិងការប្រើប្រាស់ របស់ខ្លួនដោយវាយ # 124 #, # 823 # ឬតាមរយៈកម្មវិធីរបស់សែលកាត ។ វិក្កយបត្រប្រចាំខែឬវិក្កយបត្រមិនត្រូវបានផ្ញើទៅកាន់អតិថិជនបង់ប្រាក់ជាមុន លុះត្រាតែបានស្នើសុំបើមិនដូច្នេះ វាអាចត្រូវបានផ្តល់ជូននៅតម្លៃអប្បបរមា។
- ក្រុមហ៊ុនសែលកាតសូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការលុបគណនីរបស់អតិថិជនពីប្រព័ន្ធនិង /ឬផ្ទេរគណនីទៅអតិថិជនផ្សេងទៀតប្រសិនបើគណនីមិនបានបញ្ចូលលុយក្នុងរយៈពេល 90 ថ្ងៃបន្ទាប់ពីផុតសុពលភាពចុងក្រោយនិងការផុតកំណត់នៃគម្រោង។ គ្រុមហ៊ុននឹងទុករយៈពេល៩០ថ្ងៃបន្ថែមទៀតឲ្យអតិថិជនស្នើសុំបើកដំណើរការលេខទូរស័ព្ទសារជាថ្មី។
- ក្រុមហ៊ុនសែលកាតសូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការផ្អាកឬបញ្ឈប់គណនីណាមួយជាបន្ទាន់ ក្នុងករណីដែលមិនមានឯកសារត្រឹមត្រូវ អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណក្លែងក្លាយដែលសង្ស័យថាមានការលួចបន្លំឬប្រើក្នុងការតភ្ជាប់ ជាមួយឧបករណ៍ខុសច្បាប់មកបណ្តាញក្រុមហ៊ុនសែលកាត ដោយពន្យារការទូទាត់ និង/ឬអនុលោមតាម សេចក្តីណែនាំរបស់និយ័តករ សេវាបន្ទាន់ និងអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចដទៃទៀត។
- ក្រុមហ៊ុន សែលកាត ប្តេជ្ញារក្សាការសម្ងាត់នៃការប្រើប្រាស់របស់អតិថិជន លើកលែងតែវាត្រូវបានតម្រូវដោយច្បាប់ដើម្បីប្រមូល ឬទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួនដើម្បីបង្ហាញពីករណីបន្ទាន់ទៅឱ្យទីភ្នាក់ងារអនុវត្ត ច្បាប់។
- សែលកាតនឹងទទួលខុសត្រូវចំពោះមុខច្បាប់សម្រាប់អតិថិជនក្នុងការភ្ជាប់និង ការផ្គត់ផ្គង់ឬការរំខានណាមួយនៃសេវា ប៉ុន្តែមិនមែនសម្រាប់ការខូចខាត (ការខូចខាតដែលបង្កឡើងដោយការពន្យាពេលនៃការផ្តល់សេវារបស់ខ្លួន) ។ បណ្តឹងក្នុងករណីការភ្ជាប់សេវាបរាជ័យ ឬមានការរំខាននឹងត្រូវរាយការណ៍ជាលាយលក្ខណ៍អក្សរក្នុងរយៈពេល 14 ថ្ងៃចាប់ពីថ្ងៃមានបញ្ហាកើតឡើង។ ពាក្យបណ្តឹងលើកឡើងបន្ទាប់ពីរយៈពេល 14 ថ្ងៃ តែមិនមានភ័ស្តុតាងដូចដែលបានសរសេរនឹងមិនត្រូវបានយកមកដោះស្រាយឡើយ។
- សែលកាត អាចនឹងផ្ញើសារផ្សព្វផ្សាយ ជាអក្សរ ឬសារជាសម្លេង ពីដៃគូសហការទី3 ទៅកាន់អតិថិជនរបស់ខ្លួន។
- ក្រុមហ៊ុនសែលកាតសូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការផ្លាស់ប្តូរឬកែប្រែលក្ខខណ្ឌទាំងនេះដោយមិនបាច់ជូនដំណឹងជាមុន។
- គម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុនរបស់សែលកាតផ្តល់ជូនសម្រាប់អតិថិជនប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទតាមតម្រូវការផ្ទាល់ខ្លួន។ សែលកាតសូមណែនាំ រាល់គម្រោងបង់ប្រាក់ជាមុន របស់សែលកាត មិនគួរប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំនងអាជីវកម្ម ឬពាណិជ្ជកម្មនោះទេ ពីព្រោះអាចមានផលប៉ះពាល់ដល់អតិថិជនដែលប្រើប្រាស់សម្រាប់គោលបំណងផ្ទាល់ខ្លួន។ សែលកាតសូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការផ្អាកការប្រើប្រាស់ពីបណ្តាគណនី ឬលេខទូរស័ព្ទដែលប្រើប្រាស់សេវាផ្ញើសារជាអក្សរ ឬ ការហៅទូរស័ព្ទ ឬ ការរំខានគ្រប់រូបភាពដែលមានលក្ខណៈ ហួសកម្រិតក្នុងគោលបំនងអាជីវកម្មផ្សេងៗ។
- គោលការណ៍ប្រើប្រាស់ដោយសមភាព គឺជាគោលការណ៍ធ្វើឡើងដើម្បីការពារអតិថិជនទទួលបានសិទ្ធស្មើគ្នាក្នុងការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិតរបស់សែលកាត។ គោលការណ៍នេះដើរតួនាទីត្រួតពិនិត្យការប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណិតមិនមានសមភាព និងសមហេតុផលដែលបង្ករអោយមានឥទ្ធិពលអាក្រក់ដល់អ្នកប្រើប្រាស់ដ៏ទៃទៀត។ ឧទាហរណ៍៖ ការបំពានដល់គោលការណ៍ប្រើប្រាស់ដោយសមភាព មានដូចជា ការប្រើអ៊ីនធើណិតរបស់សែលកាតដើម្បីផ្តត់ផ្គង់អ៊ីនធើណិតតាមហាងកាហ្វេ SIM Boxes ឬ លក់ទិន្នន័យអ៊ីនធើណិតដើម្បីទទួលបានប្រាក់ចំនេញ។ ពេលដែលអតិថិជនប្រើអ៊ីនធើណិតដល់កំរិតដែលបំពានដល់គោលការណ៍ប្រើប្រាស់ដោយសមភាព សែលកាតមានសិទ្ធិបន្ថយល្បឿនអ៊ីនធើណិត ឬផ្តាច់សេវាអ៊ីនធើណិតដើម្បីការពារកុំឲ្យប៉ះពាល់ដល់អ្នកប្រើប្រាស់ជាច្រើនទៀតដែលកំពុងប្រើ។
- អតិថិជនត្រូវតែមានឯកសារសម្គាល់ (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ ឬ លិខិតឆ្លងដែន) សម្រាប់ការចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់ស៊ីមសែលកាត ហើយអតិថិជនម្នាក់អាចប្រើឯកសារសម្គាល់អត្តសញ្ញាណ ដើម្បីចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់ស៊ីមកាតត្រឹមតែ 5 គណនីប៉ុណ្ណោះ!
CELLCARD HOME WI-FI (សែលកាតហូម)
- ការទូទាត់ប្រាក់ត្រូវធ្វើឡើងតាមការផ្ទេរទៅកាន់គណនីធនាគាររបស់ Cellcard ដូចកំណត់ក្នុងវិក្កយបត្របង់ប្រាក់ដែលចេញដោយ Cellcard។
- Cellcard មានសិទ្ធិគោរពតាមបទបញ្ជា ការណែនាំ ឬសំណើរបស់រដ្ឋាភិបាល តុលាការ ឬនិយ័តករ ឬភ្នាក់ងារមានសមត្ថកិច្ចដែលមាន អំណាចយុត្តាធិការ (អំណាចជម្រះក្តី)។
- Cellcard មានសិទ្ធិធ្វើវិសោធនកម្មលើ ខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ ទៅតាមភាពចាំបាច់។
- Cellcard មានសិទ្ធិធ្វើការកែប្រែថ្លៃផលិតផល និងសេវាស្របតាមភាពចាំបាច់។
- អតិថិជន មានកាតព្វកិច្ច ដូចខាងក្រោម៖
- តម្កល់ប្រាក់កក់ក្នុងករណីអនុវត្តស្របតាមការតម្រូវនៃ ផលិតផល និងសេវានីមួយៗ។
- បង់ថ្លៃសេវាស្របតាមខចែង និងលក្ខខណ្ឌនេះ និងឯកសារពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត។
- ប្រើប្រាស់ សេវាអ៊ីនធឺណិត ស្របតាមគោលបំណង និងប្រភេទនៃសកម្មភាព រឺអាជីវកម្ម ស្របតាមច្បាប់ និងបទបញ្ញត្តិជាធរមាន។
- មិនធ្វើការលក់ផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ Cellcard ទៅតតីយជនដោយមិនមានការអនុញ្ញាតជាលាយលក្ខអក្សរ ពី Cellcard។
- ទទួលខុសត្រូវចំពោះមុខច្បាប់សម្រាប់រាល់សកម្មភាព និងការប្រើប្រាស់ផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ Cellcard។
- ប្រើប្រាស់មធ្យោបាយចំាបាច់ដើម្បីការពារប្រព័ន្ធរបស់ខ្លួនពី ការវាយលុកដោយមេរោគ ក្រុម hackers spam DDOS មុននឹងប្រើប្រាស់សេវាដែលផ្តល់ជូន។
- មានកាតព្វកិច្ចអនុវត្តនូវវិធានការប្រុងប្រយ័ត្ន ដើម្បីជៀសវៀងការបង្ករការខូចខាតដល់ឧបករណ៍របស់ Cellc
- ក្នុងករណីដេលនៅក្នុងអំឡុងពេលនៃការតភ្ជាប់សេវា ផ្នែកណាមួយនៃឧបករណ៍របស់ Cellcard ត្រូវបានបាត់បង់ លួច បំផ្លិចបំផ្លាញ ឬខូចខាត អតិថិជនត្រូវជូនដំណឹងមក Cellcard ភ្លាមៗអំពីការបាត់បង់ ការលួច ការបំផ្លិចបំផ្លាញ ឬការខូចខាតនោះ ហើយការខកខានមិនបានជូនដំណឹង និងនាំឲ្យអតិថិជនត្រូវសន្មត់ថាបានឯកភាពទទួលខុសត្រូវ លើការបាត់បង់ ការលួចការបំផ្លិញបំផ្លាញ ឬការខូចខាត នោះ ដោយមិនទាមទារឲ្យមានការទទួលខុសត្រូវពីសំណាក់ បុគ្គលផ្សេងទៀត។ នៅក្នុងករណីនេះអតិថិជនត្រូវធ្វើការបង់ ប្រាក់ជូន Cellcard ដោយគ្មានការកាត់កង។
- ប្រគល់សម្ភារៈរបស់ Cellcard ត្រលប់មកវិញនៅក្នុងស្ថាន ភាពដើមលើកលែងតែការសឹករិចរិលដោយធម្មជាតិ។ និង
- ទទួលខុសត្រូវចំពោះមុខច្បាប់ក្នុងករណីមិនព្រមប្រគល់ ឧបករណ៍ទាំងនោះមក Cellcard វិញ។
- Cellcard នឹងផ្តល់ការគាំទ្រផ្នែកបច្ចេកទេស ទៅតាមលក្ខខណ្ឌ និងនយោបាយរបស់ Cellcard។
- អតិថិជនមានកាតព្វកិច្ចជូនដំណឹងមក Cellcard ជាមុនក្នុងរយៈពេល ៧ (ប្រាំពីរ) ថ្ងៃ មុនកាលបរិច្ឆេទចេញវិក្កយបត្រ និងបំពេញឯកសារពាក់ព័ន្ធសម្រាប់ Cellcard ក្នុងករណីដែលអតិថិជនមានបំណងចង់ផ្លាស់ប្តូរ (downgrade, upgrade ឬផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានពាក់ ព័ន្ធនឹងគណនី)។ ក្នុងករណីចំាបាច់រយៈពេលជូនដំណឹងត្រូវបន្ត រហូតដល់ ១៤ (ដប់បួន) ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ។ តម្លៃប្រែប្រួលទៅតាម សេវាដែលស្នើសុំថ្មី។